Vyvoj komplexnej elektroniky na rychlych FPGA

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Leden 25 17:46:44 CET 2006

Zdravim,
uvazujeme o outsourcingu niektorych vyvojovych a konstrukcnych prac do
priemyslu, jedna sa hlavne o hybrid vysokofrekvencnych obvodov a velmi
rychlych programovatelnych poli (FPGA).
Robim teda prieskum trhu :-)

Pre predstavu nase aplikacie zahrnaju oblasti:
- distribucia a manipulacia s vf signalmi do ca. 500MHz
- zmiesavanie do zakladneho pasma a zo zakladneho pasma
- digitalne spracovanie signalov v zakladnom pasme 20-80MHz
- rychle AD prevodniky do 120Msps
- FPGA obvody od malych az po Virtex 4 s hodinovymi frekvenciami 40 az
400MHz
- rychla logika ECL typu
- aplikacie DDS, cislicovych fazovych zavesov a oscilatorov
- distribucia low jitter hodin
- rychla komunikacia medzi FPGA (~1Gbps)
- plosne spoje do 12 vrstiev

Pokial ma vasa firma skusenosti v niektorej zo spinanych oblasti a
zaujem o spolupracu tak mi prosim poslite mail.
Dakujem

balu

p.s. Z firmy co sa zacina na Cy a konci na eX pisat netreba :-)