ADMIN: STOP Re: Nalehava prosba pro PC odborniky

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Leden 25 16:24:13 CET 2006

On Wed, Jan 25, 2006 at 08:31:33AM +0100, RV wrote:
> Prosim zanechte tradicniho sporu mezi taborem Linuxu a Windows.
>
> Pokud se chce p.Horinek jeste na neco zeptat tak at zalozi nove vlakno.
>
> ADMIN
>
> P.S.: Jak to delate, ze se tady vzdycky neco strhne kdyz u toho PC
> nesedim. :-)))

Hu, tak to jsem taky netusil, ze se z jedne provokace dokaze spustit
takova smrst.

Napsal jsem to proto, ze to byl muj zpusob, jak vyjadrit nesouhlas
s tim, ze nekdo posle do konference takovyto offtopic.

1) Prispevek je ukazkou, jak do emailovych konferenci nepsat. Uz
subjekt "Nalehava prosba" je na zabiti...

2) Proc kdyz ma nekdo problem s windowsama nenapise do konference
o widlich... Tady jsme na hw-list, tak at se tu, plz, resi hardware!

3) Byly tu vytky na netoleranci linuxaku. Bohuzel si myslim, ze
to je jen reakce na netoleranci windowsaku, kde mnohdy plati, ze
software==microsoft. Tak se nedivte, ze se hlasite branime.
Bohuzel tohle jen ukazuje netoleranci k mensinam vetsinoveho
stada...

P.T.