Ftp z prikazoveho radku co umi PASV

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Leden 25 14:57:45 CET 2006

> Kdyz rovina osobnich utoku - tak dobre, pristoupim na ni. Za bolsevika
> byl taky za nemocneho oznacovan kdekdo, kdo opakovane upozornoval na
> alternativy k jedine strane a vlade....nepodilel jste se na tom nejak?
> Stylem to totiz presne odpovida - a pokud se necitite byt soudruhem (jak
> jste tu uz nekdy tusim napsal), neznamena to, ze jim ve skutecnosti
> nejste...

Hele Jirko, a nechcete si jit resit bolsevika nekam jinam? Petr a MK
nejsou jedini, ktere to jiz unavuje. Nejsem v te konferenci moc dlouho
a "vic beru nez davam" (dle svych malych schopnosti a zkusenosti), ale
mam dojem, ze ma byt o necem jinem, nez o potiraji bolsevika,
zlikvidovani nadnarodnich globalizatoru a vypleneni zla zvaneho
Microsoft.
Marek