Velky disk (250GB) pod WXP/Zaloha systemu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Leden 25 11:12:58 CET 2006

Hlavnym cielom tejto aktivity je zalohovat data z pracovnej stanice na
nezavisly disk, fyzicky umiestneny mimo pracovnu stanicu. V pripade ze
budem potrebovat nejake subory tak si ich chcem pozret hocikde.
Neviem ako funguje tamta skvela ficura, ale mam taky interny pocit, ze
ked sa rozsype cely ten zvazok x-diskov tak su data takpovediac v prdeli :-)
Zalohovat potrebujem maximalne desiatky GB, zase az tak produktivny nie
som ze vytvorim 800GB dat rocne :-)
b.