Nalehava prosba pro PC odborniky

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Leden 25 01:33:51 CET 2006

Jak jsem již napsal, nechci vyvolat žádný flame.

Nemohu vyloučit, že mně unikla nějaká moderní vychytávka, nicméně mohl
byste popsat mechanismus, jakým lze rozšířit libovolnou nákazu ze
starého disku, pokud provedu postup:

1. Na nový disk nainstaluji WinXP

2. Připojím starý disk jako druhý

3. Kopíruji data ze starého disku na nový nebo na nějaké back-up medium
?

Pokud vím, WinXP (a ani Linux či jiný OS) nespouští po startu systému
nic na dalším disku či partition. Ponechme prosím stranou nesmysly typu
Autorun, které má stejně každý normální člověk vypnuté a které se (pokud
vím) netýkají pevných disků.

Zdraví PavelK