Nalehava prosba pro PC odborniky

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Leden 25 00:51:55 CET 2006

Jenže o tom to právě je.

Vše níže uvedené běžný uživatel nejspíš udělá, vyzkouší atd.

A je blbost programátora a jeho odpovědnost, že to neošetřil.

Drtivá většina majitelů osobních vozů také dříve či později zkusí
sešlápnout plyn na doraz a pokud mu upadne kolo, vylámou se zuby v
převodovce nebo se ulomí plynový pedál, tak NENÍ obhajobou konstruktéra
věta ve stylu "S ježděním do práce to má málo společného a nikdo rozumný
by na běžné silnici plyn až k podlaze nešlapal..."

Zdraví PavelK

P.S. A to jsou konstruktéři automobilů navíc chráněni tím, že každé
ožralé vemeno nemůže řídit auto. Na počítače se bohužel žádné zkoušky
neskládají, pod vlivem alkoholu je provozovat lze a na Internetu se
dýchnout taky nedává. :-)