Preruseny vodic

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 24 23:36:35 CET 2006

Presne, kedysi davno, este na ZS, som vramci stavky napajkoval beznou
SnPb pajkou medeny drot na hlinikovy 10-haliernik. Skuste si to:
hlinikovy pliesok ponorit do rozpustenej kolofonie v liehu, oskrabat
pilnikom bez pristupu vzduchu a trafopajkou pocinovat. Dym a smrad je
neprijemny, ale vysledok sa dostavi :-)

miro