Nalehava prosba pro PC odborniky

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Leden 24 22:19:16 CET 2006

Ale jo, já taky nechci zahajovat nějaký flame.

Nicméně z původní zprávy jsem pochopil, že systém tak nějak funguje,
takže data lze normálně kopírovat a není nutné do toho tahat Linux. O
přechodu na Linux začali psát jiní, takže jsem to tak nějak podtrhl a
sečetl.

Každopádně, pokud autor původního dotazu Linux nezná a neumí, asi by
bylo lépe opatřit jiný disk, nainstalovat na něj novou instalaci Xtémně
Pervesních, připojit starý disk jako druhý a udělat normální kopírování
dat. Následně znovu naistalovat používané aplikace.

Zdraví PavelK