Nalehava prosba pro PC odborniky

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 24 21:26:12 CET 2006

Nechci vyvolat zadny flame, linux i wokna pouzivam ( proste oboje, jinak
to nejde) ale nekde jsem cetl, ze pokud by se na utoky na OS linux
soustredilo stejne " enrgie a lidi" jako se "venuje" woknum, dopadl by
linux podobne nebo alespon spatne. Diry ma ten OS  taky . Me osobne stve
mizerna podpora HW ze strany vyrobcu. Za to  ovsem Linux jako takovy nemuze.
 Taky jsem slysel, ze si nekde v nemecku nejaka sprava nasadila Linux
jako hlavni OS . Maj s tim snad doted problemy...