Nalehava prosba pro PC odborniky

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Leden 24 20:49:42 CET 2006

No, nejspíš neblbne samotný services.exe, ale nějaký šmejd který se
spouští jako Service.

Ten šmejd je blbě naprogramovaný a zkouší něco zapsat na adresu
pointeru, jehož obsah je NULL.

Otevřete si okno správy Services (Start/Settings/Control
Panel/Administrative tools/Services) a podívejte se co za služby běží.
Cokoli podezřelého (např. bez popisu) zkuste zastavit a zakázat tomu
spouštění při restartu.

Ve vlastnostech každého service je vidět i soubor ve kterém je služba
uložená. Pokud je ten soubor v nějakém nestandardním adresáři nebo má
divné datum (např. výrazně mladší než jiné Windows soubory, tak ho
zakažte).

Zdraví PavelK