AVR + USB (FTDI) z knížky

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Leden 24 14:44:45 CET 2006

Ano pochopil jste spravne. Potrebuji ale oboustrannou 8bit komunikaci,
tak proto se mi tohle nejak nelibi.
Ale ptam se proto, muze v tom byt nejaky dobry napad ktery jsem jen
nepochopil....ze to tak muze fungovat.
Coz by pro me melo vyznamnou vyhodu - usporu 4 pinu.

Jedine co jsem z knizky pochopil ze je tam nejaka sekvence zapisu...
Nejdriv jdou data na cely 8bit port, pak cekani , pak sekvence 0-1-0 pro
signal WR. (s prodlevami 10us)

LP.

Knihu nemam, ale jestli jsem pochopil spravne, ze je 8 dratu zapojeno k
D0-D7 a zaroven 4 z tech 8-mi k TXE,RXE,RD,WR, tak to fungovat muze, ale
jenom jako zapis, pricemz 4 bity jsou nepouzitelne, jake by se ale
delalo cteni nevim.