74LS122

Servis servis@centron.sk
Úterý Leden 24 13:44:50 CET 2006

Inak,nic nove pod slnkom.74121,-122,-123,-221,-223 boli zname tym,ze davali impulzy vtedy,ked nemali a nedavali ked mali.Bola to otazka usporiadania suciastok a spojov.Ja som dosiel az tak daleko,ze som ich
prestal pouzivat a daval som vsade obvody Fairchild F9601 a F9602,ktore tymto problemom netrpeli. Ale zasa treba povedat,ze v mnohych znackovych zariadeniach boli tych obvodov hromady a fungovali bez problemov.