frezka Protomat S62

marek@cybertex.cz marek@cybertex.cz
Úterý Leden 24 13:28:47 CET 2006

Dobry den

myslel jsme ze se ozve kolega tak alespon male info ode mne
mame ve firme C40 a S100
S100 nam prestala komunikovat tak se resi co s ni dal
a co se tyka C 40 tak to neni moc slavne, frezka se nam po 2-3 plosnych
spojich sekne a prestane komunikovat
a to tak ze se zastavi coz je ten lepsi priklad nebo jede dal nebo si
zajede s tocicim se vretenem do "domecku" a cestou se zlomi freza
zatim si na tom spise hrajeme nez aby se na tom pracovalo, ten SW pada (P4
winxp,P3 win 2000)
uz se nam povedlo zlomit asi 3 frezy :-(
kouknout se na ni je mozno nachazi se v provozovne v Cimicich
spise bychom nejspise sami uvitali nekoho kdo s ni ma vetsi zkusenosti

Marek

 David Kucera (www.cybertex.cz) tvrdi, ze jednu LPKF provozuje, tak by