Jeste znovu DPS - vahy

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Leden 24 12:17:57 CET 2006

Myslím, že ten co měl špatný NAOH taky psal o kuličkách - třeba se ozve sám
odkud je měl.

Výbojkou to nebude - pokud svítí a je to rtuťovka, je to OK.

Odkud jste? Klidně mohu předvést, ale v Rychnově nad Kněžnou :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vaclav Peroutka
Subject: RE: Jeste znovu DPS - vahy

Neni v pecickach, je v kulickach. Kupoval jsem ho v PeMi na Palmovce, meli
dva ruzne, pulkilovku kulicky a kilovku prasek. Vzal jsem kulicky.

Mozna je ta vybojka uz nejaka spatna, tata ji pouzival jeste pred dvaceti
lety na "otuzovani" rajcat a paprik, nez sly prisady z baraku ven. A je to
urcite rtutovka, tehdy sodikove snad ani nebyly. Aspon ne u nas na vesnici,
rtutove tak jsou dodnes...

Pozitiv jsem nezkoousel, protoze koupim sprej a nebude mi to fungovat, tak
bumbac leti do kouta...

Proto bych rad nekomu stal za zadkem, kdo mi presne ukaze postup...