AVR + USB (FTDI) z knížky

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 24 11:20:41 CET 2006

TXE, RXF a flagy su z FT vystupne, ked bude AVR zapisovat instrukciami
zapisu do externej pamati, nastane montazny sucin 4 datovych bitov AVR
s 4 flag bitmi FT. Tiez pri citani instrukciami citania z externej RAM
nastane montazny sucin 4 datovych bitov FT s pinmi flagov. (Vsetko
samozrejme s ohladom na vnutorne odpory pri logickych urovniach).

Podla mna je to tiez blbost to takto zapojit. Osobne preferujem zapojit
TXE a RXF (tento urcite) na externe prerusenia AVR.

miro