WebPack a Modelsim

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Leden 24 10:48:48 CET 2006

Nevim jak 8.1i (tu uz jsem odinstaloval) ale u starsich jsem si Modelsim
instaloval zvlast. Simulaci v Modelsimu spoustim tak, ze do projektu pridam
(New source) soubor typu testbench, jehoz obsah vytvori Wizard podle
pozadavku. Po jeho vytvoreni na nej kliknu v (ve stromu projektu) a ve
spodnim okne s moznostmi muzete vybrat simulaci ktera vas zajima. Mimo
behavioralni se vzdycky spousti ModelSim. Nemam tu u sebe WebPack, tak ty
nazvy asi nesedi, delam to po pameti.

Tosa