AVR + USB (FTDI) z knížky

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Leden 24 10:05:09 CET 2006

Zdravím,
Mám drobný dotaz. Asi se to bude týkat těch co mají knížku AtmelAVR
Programování v jazyce C , nakl. BEN , autor: V.Váňa.
Autor tam uvádí spojení obvodu FT245BM s mikroprocesorem AVR. Není tam
nějak do podstaty naznačeno jak komunikace funguje, protože obvod FTDI
je připojení přes 8bit sběrnici k portu a zároveň jsou 4bity sdílené pro
signály TXE,RXE a 2 flag signály.
Nejde mi to do hlavy, jak tohle může fungovat. Dejme tomu že samostatně
mi obvod FT245 chodí (8bit sběrnice na jeden port a ty 4 řídící +
stavové signály na další piny jiného portu).

Připadá mi to jako kdybych obvod intelovské sběrnice (8bit data, CS,
R/W) připojil taky jen pomocí 8 drátů, z toho by některý byl sdílená pro
CS a jiný pro R/W.
Samozřejmě že jsem si to hned ozkoušel na bastlící desce a samozřejmě to
nefungovalo, protože je to kravina.

LP.