Re: Jiný včelařský problém

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Úterý Leden 24 08:58:52 CET 2006

Stejně bych byl raději, kdyby se našel někdo, kdo mi to vyrobí. Ozvěte se prosím, pokud si na to někdo troufáte. Pokud jsem to dobře pochopil, jde v podstatě o měřič kapacity kondenzátoru (na přesnosti nezáleží), navíc by se mi k tomu hodila regulace citlivosti a výstup na nějaký ručkový měřák. Jde mi jen o elektroniku - osazenou destičku s regulací a měřákem.

Mám i popis podobného zařízení používaného v rusku, zatím se mi ho nedaří najít.