Jeste znovu DPS - vahy

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pondělí Leden 23 16:39:51 CET 2006

Vas problem som mal, ked bola preexponovana predloha. ten pauzak je bez
chyby, uplne cierna nepriesvitna farba? predpokladam, ze proti svetlu ste sa
pozreli...

vtedy mi pomohla tvrdohlavost. skusal som, az kym som na to neprisiel.

OK

Mimochodem, s fotocestou jsem neuspel - fiasko. Postup jsem zkusil cca
nasledujici. Tisk na pauzak, fotoDPS z GME. Priklopeno plexisklem
(zkousel jsem i obyc sklo), expozice prouzkovou metodou po dvou minutach
ze vzdalenosti 40cm rozbitou rtutovou poulicni lampou. nejvyssi doba
cca 24 minut. NaOH puvodne 9g na litr, pak jsem tam prisypal jeste dalsich
9g. S fotorezistem to ani nehnulo. Pry DPS z Nemecka.

Tusite nekdo, kde jsem udelal chybu ? Nasla by se nejaka dobra duse z Prahy,
komu bych stal za zady a videl presny postup ?