Solární elektrárny - FV panely

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 23 15:31:18 CET 2006

Robil som jednu aplikaciu podobneho charakteru, ale namiesto kremika tam
bol ferit nalepeny specialnym teplovodivym lepidlom. Ferit je ale
pomerne zly tepelny vodic. Kvapalinove chladenie pri zachovani teploty
feritov do 130°C bolo schopne odvadzat cca. do 10W/cm^2. Pokial by bol
vas kremik tenky a priamo velkoplosne naletovany na chladiacej platni
(neviem ci je to technologicky mozne) tak si urobte paralelu maximalneho
vykonu na jednotku plochy s vykonovymi tranzistormi.

b.

p.s. pomaly zacinam mat predstavu kam asi smerujete, fotovoltaicke
clanky s oziarenim MW/m^2, v dalsom vlakne supravodive cievky 100H s
prudom 100kA. Zaujimave :-)