Jeste znovu DPS - vahy

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Leden 23 13:00:38 CET 2006

Zdar,
40cm je pomerne dost (ale doba osvitu by to mela zkompenzovat)

Ja muzu z vlastni neblahe zkusenosti poslednich dob nahodit jeden
mozny problem: teplota! Ono se to nezdalo, ale par stupnu dolu a
dopadal jsem veeeelmi spatne. Ma ta vase vyvojka nejakych 20-25
stupnu?

Dalsi vec - bylo to NaOH opravdu NaOH? To si nedelam srandu, ale
nebylo treba nejake stare a zreagovane na Na2CO3?

Marek