LMD18245T nemate nekdo zajem ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 23 10:56:16 CET 2006

Zdravim,

p.Novotny dnes tem co se mu ozvali a objednali si predbezne LMD18245
rozeslal mail s informacema a zadosti o potvrzeni objednavky.

Zminuje se i o moznosti objednat spolecne DPS pro stavbu driveru a
posilal link na moji konstrukci. Ja jen dodavam, ze jsem si po
odzkouseni prototypu nechal udelat DPS u p.Muchy v Brne a mam tim padem
osvitku na ctyrnasobny motiv.

Pri poptavani cen pri vyrobe 4ks nevrtanych DPS byly ceny nasledne
(nejvetsi polozku tvori ta osvitka, ktera je uz zaplacena):

lakování - 29,17/kus
pasivace - 42,43/kus
HAL - 51,97/kus

Takze pokud bude zajem mohu osvitku zaslat zpet p.Muchovi a objednat ty
desky.

K te moji konstrukci - zminuju se tam, ze ten SW je napsan neumele -
neni to proto, ze bych byl cune, ale ze momentalne je kompiler omezenej
tak ze neumoznuje jako index pole pouzit promenou v rutine interupt a
ani volat z teto rutiny procedury a funkce. Ten SW v PICu co je na
mojich strankach slape v pohode i tak, ale mam pocit, ze pri maximalnim
mikrokroku 1/16 ztraci silu pri velkych otackach a mam pocit, ze je to
tim, ze trva dlouho prepnuti faze - preci jen kmitocty na vstupu STEP
jdou hodne rychle nahoru a nez se v CASE strukture najde odpovidajici
proud fazema tak se to chvilku zpozdi co neni urcite dobre.
Jak jsem si psal s autory mikroPascalu tak behem cca 3 tydnu by mela byt
vydana nova verze, ktera tyto omezeni mit nebude. Jakmile vyjde tato
verze tak ten SW upravim.

RadekCX