Konec analogove TV v Cesku?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Leden 23 09:36:36 CET 2006

Takze trocha historie a sucasnosti:

Tesla Nizna ("Orava") bola privatizovana a premenovana na OTF (Oravska
Televizna Fabrika).
V case vrcholneho meciarizmu si blizsie nemenovany pribuzny blizsie
nemenovaneho vrcholoveho politika zalozil trucpodnik v Trstenej (tiez na
Orave) menom OVP (netusim, z coho je ta skratka).
Po nejakom case OTF skrachovala (nie zeby predtym na tom bola prilis dobre).
OVP funguje a vyraba televizory zo zvacsa philipsackych suciastok dodnes.

Po nejakom case sa zacala predavat elektronika pod nazvom "Orava", nema
to s Oravou okrem mena absolutne nic spolocne je to 100% made in PRC so
vsetkym co k tomu patri.

Pozdravujem Jirku :-)

wek