Drive-by-wire

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Leden 22 23:43:46 CET 2006

No, já bych to nedramatizoval.

Zrovna teď v sobotu jsme se později odpoledne na úzké silnici v
Krkonoších málem střetli s protijedoucím borcem (naštěstí při rychlosti
kolem 20 km/h), který to při pokusu o vyhnutí zapřel do závěje a nemohl
se na svých letních gumách vyprostit.

Vzhledem k tomu, že nějak nejevil touhu vystoupit, jsem mu otevřel
dveře...

Málem vypadl ven a při pokusu vystoupit se pozvracel a zmateně blábolil,
jsa zťatý jak zákon káže. Evidentně byl lyžovat a sportoval stylem
"jízda", "panák", "jízda", "panák", "jízda", "panák" a tak pořád dokola.
Takových jsou Krkonoše plné.

Než tyhle dárečky, tak snad raději nějaké to Volvo řízené počítačem,
který je naprogramovaný střízlivým programátorem, který popíjí maximálně
lipový čaj. :-(

Zdraví PavelK