nemate nekdo LIS3LV02DQ

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Leden 22 18:44:08 CET 2006

No, já jsem zmiňoval ADXL202 proto, že je mám doma v vím, že nebyl
problém jich objednat nějakých 6 kousků od Amteku. Mimochodem, pokud
vím, tak Analog dělá i gyra a připravuje 3-osý akcelerometr.

Já jsem spíš dumal nad tím, jestli by zrychlení v Z-ose nešlo měřit tak,
že bych jeden ten ADXL202 postavil na výšku. Pokud by stroj visel, měl
by ten akcelerometr ukazovat 1g. Pokud by stoupal, rostlo by zrychlení a
pokud by klesal, klesalo by zrychlení (až k 0g, což znamená že stroj
padá volným pádem).

Zdraví PavelK