Laser

GT5 gt5@seznam.cz
Neděle Leden 22 12:21:22 CET 2006

hehe, prave proto jsem psal ze se u toho navztekate :). Plechy jsou sice
zavarene takze trafo nejde rozebrat. Ale za asistence sroubovaku,
stipacek a dlouhych plochych klesti to jiste zvladnete. Coz o
to...dostat sekundarni vinuti ven, to celkem jde. Vase psychicka
odolnost rozhodne o tom jestli zvolite destruktivni nebo nedestruktivni
metody :)). A vase psychicka konstanta vybuchu zurivosti se projevi kdyz
pak budete rucne navijet sekundar a po pokoji budete mit desitky metru
dratu.
BTW. asi jsem byl stastnejsi jedinec, mel jsem sekundar nezality.

Seriove spojeni sekundaru je zajimave reseni. Ovsem musite sehnat dve
uplne stejna trafa a kdo vi v jake kvalite je izolace sekundaru aby
takove prurazne napeti vydrzela.

LP.

Vsechny trafa z mikrovlnek co jsem videl maji podelne zavarene takove
drazky, takze rozebrat je to nemozne. Mozna tak ty svary odfrezovat, ale
i tak jsou trafka poctive v selaku ( nebo jinem sajrajtu ) Ja bych vzal
2 takova trafka , u kazdeho nasobit na cca 12kV a pak vysledek do serie,
nebo mozna jeste lepe sekundary dvou traf do serie a pak nasobit na tech
25 kV