Elektronika Praktyczna (bylo RE: TUSB6250)

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Leden 22 11:17:48 CET 2006

Podivam se na to DVD, snad ho poslou i k nam. S predplatnym by to asi bylo
komplikovanejsi.
Ted kdyz o tom tak premyslim, tak me zajima jak tady kdo cte podobne
casopisy? Co vsechno se da sehnat v elektronicke podobe jako sbirka nekolika
poslednich rocniku? Vzdycky me zajimal Elektro protoze mi prislo ze z nej
hodne cerpa Amaro (podle zdroje uvadeneho za clanky).

Tosa