Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Leden 22 09:08:59 CET 2006

At 01:13 22.1.2006 +0100, =?iso-8859-2?Q?Simon_Ciheln=EDk?= wrote:

>Kolekci datasheetu jsem poslal Liborovi privatne, ma-li zajem jeste kdokoliv
>jiny, pozadejte ho, at to nekde povesi.

Diky, uz to mam stazeny, na download to nekam hodit muzu, kdyz bude zajem.
Nicmene podle techto datasheetu stejne nedokazu upravit firmware, chtelo by
to vnitrni zapojeni a zdrojak firmwaru, ale to bych asi chtel hodne. Takze
tam stejne asi budu muset dat nejakou Attiny na predkousavani dat,coz mi
prijde jako stupidni zalezitost, kdyz je celkem vykonny procik v modulu a
urcite neni vytizeny na 100%...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz