Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Leden 21 19:45:16 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 21.1.2006:

> To je takovy osizeny BGA, skoro vsechny kulicky jsou zem ;-)

No jo, ted na to koukam do katalogu, to je tak pulka zem.

> Ja jsem to uroutoval na jednostrannym plosnaku, kterej jsem si i sam
> udelal vcetne masky, bez ty se BGA pajet neda.

Vida, delas si doma masku tak jako ja? Tak to jsme uz dva :-)

> No, reflow pec Ersa 303 sice mam, ale 3m dlouha pec co zere 25kW na
> upeceni jednoho BGAcka je trochu velky delo ;-)))

No to jo. Tak to ale uz asi doma nemas :)

> Jde to uplne v pohode horkovzduskou, uz jsem to tady popisoval
> milionkrat. Pokud to je ale normalni "muj" plosnak bez povrchovky
> tak plosky nejdriv pocinuju a zbytek cinu stahnu odsavaci licnou.
> Pak tam napatlam kalafunu rozpustenou v lihu, posadim tam pavouka

Ale tomu nejdrive tedy pridelas kulicky a pretavis je?

> (pri kresleni DPS nezapomenout na osazovaci znacky, usetris si tak
> spoustu ladeni ;-) )Pak uz jen ohrejes horkovzduskou a spickou
> pinzety nezne lechtas toho pavouka dokud na roztavenych kulickach
> pekne neplave (po vychyleni se vraci do rovnovazne polohy) A to je
> vsechno, nic na tom neni, chce to zkusit...

Aha, no zni to jednoduse... ale otazkou je, jestli to take je tak
jednoduche v praxi :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem