Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Sobota Leden 21 17:54:04 CET 2006

Mas dve moznosti -

1.) pozadat Spoerle o technickou pomoc a jejich prostrednictvim si vyzadat
dalsi literaturu; na helpdesk NS bych ROZHODNE nespolehal;
2.) sdelit mi, kam mam neverejne datasheety umistit nebo zaslat :)

Ja koupil krystaly nahodne na eBay, ale jinak bych osobne ladil. Co chteji
za ty presne a jaky je min. odber v GM??

Hezky den, Simon Cihelnik

--------------------------
>Zkuste vymenit CLK kapacity 12(18) pF -> 47 pF.

Tak jsem se zase dostal k pokusum s BT a vymenil jsem ty kondiky u krystalu
a najelo to v pohode na prvni naslapnuti! Diky moc! Tak jsem zvedavej na ty
presny krystaly z GM...
BTW:Jeste se zeptam: pochopil jsem, ze v tom modulu je nejaky procik, ktery
se da i preflashovat, ale NS o vnitrnostech modulu uspesne mlci a ze
podrobnosti se daj ziskat po registraci kamsi, coz jsem zkusil, ale zadna
odpoved. Jde mi o to, ze bych k tomu modulu potreboval pripojit treba
tlacitko, po jehoz stisknuti by to po seriaku vycetlo nejaky data a poslalo
pres BT. Prijde mi jako plytvani hardwarem i elektrikou (ktere bude malo)
tam pridavat dalsi MCU. Nevis jak z NS vyrazit nejake podrobnosti?

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz