Konec analogove TV v Cesku?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Leden 21 15:26:56 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 21.1.2006:

> OVP= Tesla Orava.

Smarja, kdo ma znat takovehle silene zkratky? Tesla Orava? To snad
nekdo pouziva?

> Neni to prodejce ale servisak... Ale nechtel jsem tady sirit flame.
> Jen jsem si myslel ze je tady nekdo kdo o tom vi vic. Nerad bych
> potom az si TV koupim musel hned kupovat nejaky konvertor. Martin

No ja nevim, ja se o to nezajimam, takze ti nechci radit ani te spatne
informovat. Ale nebudes sam, kdo si ty konvertory pak bude kupovat,
tech bude dost, co maji normalni televize :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz