RFID na dvere

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Sobota Leden 21 12:59:58 CET 2006

> ibutton), tehdy to ztroskotalo na mechanickem provedeni zamku.

Aj mne sa zda, ze toto je najproblematickejsia cast celej tej veci ;-) Kazdopadne som mal pocit, ze nejake tie krokove motory by na zavoru mali stacit.

> Nepodarilo se mi vymyslet system, ktery by v pripade selhani
> elektro-mechanicke casti neznamenal vylamovani dveri :-(

Neviem, proste co tak mat na zavore miesto jedneho motorceka dva, kazdy riadeny inym kuskom elektroniky so schopnostou overenia, ci ten druhy mechanizmus, resp. elektronika funguje. Alebo proste pri otvarani dveri tieto motorceky + elektroniku striedat - raz mi otvori jeden, na druhy pokus ten druhy, atd. Cize v pripade poruchy by staci aby som skusil otvorit dvere 2x.

> Na dotaz u specializovane firmy, ktera dela elektricke zamky mi
> zdelili cenu 20.000 jen za motorek...

Tak toto je dost vysoka cifra. Neslo by radsej pouzit nieco ine, lacnejsie?

> Krom toho musite uvazovat i dalsi komplikace, jak napr. jak se bude
> tvarit na takove zabezpeceni pojistovna

Tak tento aspekt ma nenapadol a toto vyzera ako dost vazny problem. Nemam tusenia ako by toto prijali v poistovni a vidim tu skor problemy...

> a jak vyresit nouzove otvirani pri ztrate klicenky.

No, ved predsa by sa nestratili vsetky klucenky naraz, nie? Ved budu aspon tri kusy - moj, manzelkyn, a niekde pre pripad odlozeny (u rodicov).

S pozdravom
   Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily