RFID na dvere

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Leden 21 08:41:48 CET 2006

At 08:24 21.1.2006 +0100, Aigor wrote:
>Taky jsem o necem takovem uvazoval (i kdyz v provedeni Dallas
>ibutton), tehdy to ztroskotalo na mechanickem provedeni zamku.
>Nepodarilo se mi vymyslet system, ktery by v pripade selhani
>elektro-mechanicke casti neznamenal vylamovani dveri :-(
>Na dotaz u specializovane firmy, ktera dela elektricke zamky mi
>sdelili cenu 20.000 jen za motorek...

mrkni na www.bera.cz na samozamykaci zamky. Objevil jsem to vicemene
nahodou, moc me to zaujalo a byl jsem se na ty zamky podivat u nich ve
firme. Me se to hrozne zalibilo, chtel jsem to dat do plastovych dveri do
domku co stavim, ale to neslo, pouziva se tam uplne jiny system zamku. No,
nicmene nova plastova okna i dvere mi asi tyden po montazi nekdo vyrezal a
ukradnul, takze treba bude moznost v druhem kole resit dvere jinak ;-)

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz