RE: [MECH] Sada nožů na drážkování ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Leden 20 23:03:44 CET 2006

No, já jsem to zkoušel brousit z Radeco 6x6 mm a nějak to nebylo ono. Po
několika hodinách u brusky jsem získal jeden velmi obtížně použitelný a
krajně nepřesně vybroušený nůž :-((

Já to broušení prostě neumím, protože když to člověk dělá rekreačně, tak
nezíská ten potřebný grif. Já vím, je to chyba a patrně právě proto
upřednostňuji nože s karbidovým plátkem.

Takže bych nějakou tu sadu raději koupil.

Zdraví PavelK