OT: relativni vlhkost v mistnosti

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Leden 20 10:00:19 CET 2006

RV wrote:
> Nemam rad pretopino, ale aktualnich 1.5stC by mi asi nestacilo. :-)

Hned mi to bolo podozrive! ;-)

> On ten COM je fakt nejakej divnej protoze i mys mi na nem blbne - hodne
> casto zdvojuje klicky. Proc mate s nim take nejake problemy?

Mno ano, jeden blizsie nemenovany (viacmenej dominantny) vyrobca tychto
svabov ma v implementacii UARTu nejaky hacik, vdaka ktoremu pri zasypani
UARTu nahodnymi pulzami kratsimi ako je aktualne nastavena dlzka bitu sa
prijimac po case zasekne (symptomaticky opis, presnu pricinu ani vsetky
mozne nasledky pochopitelne bez znalosti vnutornosti nepoznam).

Len si to chcem potvrdit z viacerych stran. Pochopitelne to u Vas moze
byt aj nieco celkom ine...

wek