OT: relativni vlhkost v mistnosti

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 20 09:34:29 CET 2006

Jo to je ono. Dokonce mam ted novej domaci server tak se zda ze i
nacitani dat je spolehlivejsi - ten starej pocitac obcas nejak
zahaproval na COM portu a program v PC  to neustal.

Co se tyka cidla v supleti, ja ho tam mel take skoro rok a az pred rokem
jsem to zprovoznil na bastl desce - mam uz i navrzenou DPS, ale tajne
jsem doufal, ze sezenu jeste ten tlakomer a tak to az doted bezi jako
bastl polozenej na policce. :-( Ted mam uz i tlakomer a AD prevodnik,
ale zase nemam cas to doupravit o to AD a dopsat SW - ted bude ale prvni
vec jeste dodelat nejake lepsi grafy za delsi cas.obdobi - pak az tlak.
Take jsem slibil nejak dodelat ten SW co ta data sbira a posila na web
vcetne toho PHP skriptu - jsem ostuda.

Makam kazdou volnou chvilku ted na elektronice pro tu frezku, takze
tohle dodelavam jen kdyz uz se potrebuju odragovat v necem jinym.
Potreboval bych abych nemusel chodit spat - tech 6-7 hodin co spim je
zbytecna ztrata casu. :-(

RadekCX