Odchazeni C555, was: plasic mysi atd.

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Leden 19 20:52:16 CET 2006

At 18:33 19.1.2006 +0100, Marek Pavlu wrote:

>Jinak C555 mi odcházely v zapojeni bez zrejmeho duvodu a statika to rozhodne
>nebyla.

Tak tohle by me zajimalo...Kdyz jsem byl jeste na zakladce taxem mel
postavenou IR zavoru pro detekci pruchodu ucitelu chodbou (aby se prestavky
daly vyuzit naplno az do konce :-) a ve vysilaci jsem mel prave C555, ktera
pomerne casto odchazela z neznamych duvodu. Kondiky v napajeni ani nic
podobneho nepomahalo (jelo to na 9V baterku) Nakonec jsem to vzdal, dal tam
normalni 555 a byl klid a od te doby jsem C555 nepouzival. Ted se teda zda,
ze je to asi nejaky castejsi problem, netusite nekdo cim to je, ze C555
bezduvodne chcipe?

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz