plasic mysi s procesorem aneb flamewar procesory ano ci ne (byloLPT port)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 19 20:40:38 CET 2006

> procesor. Jake funkcni bloky s tranzistory, o cem to mluvite? Mnogo let
> tomu
> nazad jsem neco takoveho pro tchyni do sklepa zplodil, byla v tom C555,
> jeden kondik a dva odpory a nezralo to skoro nic. A fakt si myslite ze se
> nevejde do krabicky od sirek? Mozna i do naprstku...

Mnogo let tomu nazad jsem něco takového udělal do krabičky od sirek, s
kmitočty volenými na komáry (ale plašilo to i myši), i s baterkou /1
tužková) a pípátkem z rozflákaných tikitálek od spolužáka. Na tu mizernou
komunistickou zelenou tužkovku z Bateria Slaný to jelo 3 měsíce. Byla to
nádherná konstrukce, šla připnout i na baťoh, rád na ni vzpomínám, někde
jsem ji ale zašantročil :-(

JL.