LPT port

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Leden 19 16:20:30 CET 2006

Dusan Dolezal napsal(a):

> vlastne nevim proc, snad rozmery?). Takze jste se tim defacto bez jednocipu
> taky neobesel.

Obesel bych se, jen to bylo (jak pisete) vyhodnejsi... Proste
nesouhlasim s tvrzenim pana Ladmana, o nicem jinem to neni.

> P.S. Jak to s tim merakem vlastne nakonec dopadlo, realizoval jste ho?

Postoupil jsem to z nedostatku casu kolegovi (ktereho to zaujalo, tim
spis, ze sam s PIcy trochu experimentuje). Navrhnul maly PCB, bohuzel to
z nej ale dosud nevypadlo. A to jsem ho jeste "postouchl" mezitim nove
objevenou konstrukci
http://www.cmail.cz/doveda/konstrukce/reg_rv2/index.htm ...

Nastesti to nebylo nic, co bych nutne potreboval, slo o jakousi
"libustku", na kterou se proste jednou (snad) dostane.

--
Jirka