Oprava modelarskeho prijimace REX4

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Leden 19 13:05:08 CET 2006

Jestlize nekmita sutr, nebude to tim filtrem , tespektive filtr nema
vliv na oscilator krystalu.  U krystalu bych se soustredil na lokalizaci.
Pri pretizeni, jake vzniklo pri padu muze byt zlomen i ten MC 3361 - ja
jsem ho v jednom prijimaci od Conrada mel uplne napul - to bylo videt az
po vyletovani obvodu ven. Sutr je primo pripojeny k obvodu a  nekdy byva
i nejaka indukcnost a kapacita aby donutily sutr kmitat treba na treti
harmonicke.
Vychazel bych z tohoto zapojeni:
http://tom.tartarnet.cz/pictures/prijimac_schema.jpg

a soustredil se na  C1,C2,C3  a predevsim L2 - ta muze mit utrzene vinuti !
Taky   je mi divny ten kmitocet na Vasem krystalu. Mel by byt o 455KHz
vys / niz nez je TX. Nicmene je na nem oznaceni RX takze to asi bude
spravne......