paralelni razeni tyristoru

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Čtvrtek Leden 19 01:15:11 CET 2006

Tyristory paralelně nedavejte. Ten proces, který probíhá uvnitř čipu
tyristoru je jako lavina a nemůže fungovat mimo.
Dalo by se to zařadit paralelně, ale ne natvrdo, ale přes indukčnost.
Jednodušší je ale koupit takový tyristor, který to umí. Já jsem potřeboval
5kA a takovej mě přišel asi na 1200,- i s daní. mrkněte na
http://www.polovodice.cz/

Jirka

----- Original Message -----
From: <petr.pizla@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 18, 2006 8:49 AM
Subject: paralelni razeni tyristoru

Hello,

prosim odborniky na vykonovou elektroniku o radu: jak je to s paralelnim
razenim tyristoru? Lze anody a katody spojit natvrdo a ridici elektrody pres
nejaky odpor?
Potrebuji, aby zvladly spickovy ss proud asi 1,5kA po dobu 15ms, napeti jsou
radove desitky voltu. Poradite neco jineho?

Dekuji pritomnym za rady.
S pozdravem PP