Oprava modelarskeho prijimace REX4

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Leden 18 23:34:56 CET 2006

Waltronic napsal(a):
> Hezky den prosim zde pritomne modelare o radu. Prijimac REX4=foto byl
> "nabouran" stremhlavym pristanim letadla k zemi. Po ohledani mista
> cinu bylo zrejme ze nedoznal zretelne mechanicke ujmy (na rozdil od
> modelu letadla) presto nejevi znamky cinnosti. Prvni uvaha byla na
> poskozeny Xtal avsak ani po osazeni zcela novym se neprobudil k
> zivotu. Kontrola scopem ukazala ze Xtal nekmita, ma-li vubec tj.
> neni-li to taky filtr. Odber pri 5-6V cca 10mA v klidu se zda byt
> OK.Opticko-mikroskopicka kontrola pajenych spoju/soucasti OK tzn.
> [...]

1) jak to delate, ze se mi jpg priloha nezobrazuje normalne v mailu?

2) jak delate tak kvalitativne spatne fotky?

3) jestlize krystal nekmita, prijimac (superhet) nemuze fungovat...

4) cerna kostka je filtr Murata CF455HT, ale vzhledem k bodu 3 je
nezajimavy.

5) na fotce neni vubec videt osazeni a meho REXe4 kvuli tomu nebudu
kuchat. To pisu proto, ze samozrejme schema neni, ale za predpokladu
znameho reseni (nejspis MC3361 apod. + CMOS registr jako dekoder) neni
vubec problem ho reverse engineeringem ziskat...

6) poslete to firme JeTi, sla o ni rec, ze je v otazce servisu velmi
vstricna.

--
Jirka