Laserový měřič vzdálenosti - jak pracuje?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 18 16:00:58 CET 2006

>Mno predovsetkym musite byt schopny zdetekovat svetlo odrazene zo
>vzdialenosti "nekolika km" (alebo teda z takej na aku chcete merat).
>Tych niekolko km je napr. aj na Mesiac a naspat, avsak ta draha optika
>je prave o tomto.

Co ja vim, tak presnou vzdalenost  mesice  od zeme ( okamzitou) se
podarilo zmerit az kdyz nejaka sonda donasla na mesic laserovy odrazec.
Nekam ho tam pohodila a paprsek pak uz sel "domd" detekovat.....