Detekce vcely (bylo: jaky je princip protizlodejskych knofliku)

Tomasek Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Středa Leden 18 14:53:17 CET 2006

Nejsem vcelar, ale je spravny predpoklad ze kolem kralovny je vice vcel
nez v jinych castech ulu? Pokud ano co pak treba pouzit infrakameru na
detekci shluku vcel?

AT

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, January 18, 2006 2:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Detekce vcely (bylo: jaky je princip protizlodejskych
knofliku)

Sula Milos wrote:
> A nebo namalovat na ni tecku nejakou fluorescencni barvou a detekovat
ji nejakym CCD snimacem shora pod UV :)

Matka sa podla ceskoslovenskych noriem znaci jednou zo 4 farieb podla
roku vyliahnutia rataneho od posledneho prestupneho roku, prip. farebnou

nalepkou s cislom. Mozno to uz neplati ale principialne matku farbit
ide.
Lenze...
Islo by to hladat, keby a.) neboli plasty paralelne naukladane (treba
vybrat kazdy plast), a aj ked je plast vybrany, b.) velakrat vcely lezu
po matke a nie je ju vidiet.
Ak ju vidiet je, zbada ju aj vcelar (aj ja a to nie som ziadny vcelar a
vciel sa bojim). Ak ju vidiet nie je, nie je vidiet ani bodku :-)

Preto to musi byt nieco co cez plasty, ramiky a aj vcely prelezie. Radio

a ionizujuce ziarenie. To druhe je vylucene, zostava to prve...

  wek