jaky je princip protizlodejskych knofliku v obchodech?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Leden 18 12:19:37 CET 2006

Applied Digital Science dela RFID o rozmerech 12x2.1mm vcetne "skleneneho"
obalu z ktereho by teoreticky slo vyndat samotny chip, pokud oddelite
"antenu" a obal tak chip ma rozmery 1.6 x 2.6 mm, takto ocesany chip by melo
jit identifikovat civkou na vlezu do ulu, ale bez mikroskopu to
nerozeberete, dalsi vec je zivotnost chipu bez ochraneho obalu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Novak
Sent: Wednesday, January 18, 2006 12:05 PM
To: HW-news
Subject: OT :Re: jaky je princip protizlodejskych knofliku v obchodech?

Odbocim od tamatu. Zajimalo by me, jestli uz technika pokrocila tak daleko,
ze existuje neco (cokoli) o rozmerech max. 1x1x1mm, co se da nalepit na
vcelu a priblizne tak lokalizovat jeji polohu v ule (pomoci nejakeho
detektoru). Muze to byt RFID, ladeny obvod apod. Snimani polohy muze byt
hodne nepresne, stacilo by mi jen vedet, jestli v ule je nebo neni oznacena
matka (kralovna).