jaky je princip protizlodejskych knofliku v obchodech?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 18 11:40:29 CET 2006

> Samotny cip ma cca 5x5x0.5mm to ked je zaliate v tom plaste tak ani
> nenajdete, aj keby bol s kuskom nejakeho substratu (plosaku); k nemu je
> niekedy este aj SMD kondik (ak sa im nechcelo plytvat kremikom) ale to
> je este stale nic. Ta cievka by mohla byt navinuta kol dokola a zaliata
> v tom plastiku co ste lamali zverakom - skumali ste ho?

No on to byl pomerne houzevnaty cca 1mm silny plast, sverak (i ja) meli co
delat aby aspon puknul. Pak jsem na nej vzal stranove stipacky a velky
plochy sroubovak, zadneho dratku jsem si nevsiml - ale jsem si ho
neprohlizel tak dokonale jako tu odmagnetovanou magnetickou gumu. Bohuzel uz
to odvezli popelari.

Na co tam ale byla ta odmagnetovana magneticka guma?

JL.