jaky je princip protizlodejskych knofliku v obchodech?

Pavel hw@itherm.cz
Středa Leden 18 11:09:21 CET 2006

neverim tomu ze je to rfid ... bylo by to zbytecne drahe a slozite, taky
jsem jednou odnesl domu neco podobneho a uvnitr byly jen tri prohnute plisky
na sobe. kolega mi rikal ze je to jen antena naladena na urcitou frekvenci,
ale vf neni moje domena, takze snad nekdo povi jak to presne funguje.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 18, 2006 10:40 AM
Subject: Re: jaky je princip protizlodejskych knofliku v obchodech?

Puvodni zprava ze dne 18.1.2006:

> Zapomneli nam v obchodaku u pokladny oddelat takovy ten privesek,
> poplach to kupodivu nevzbudilo :-D , ale doma jsem mel co delat
> abych ho oddelal. I sverak mel co delat, aby ten plastovy nesmysl
> rozlousknul, no a kdyz se konecne povedlo, vevnitr byl jen
> nezmagnetovany, na povrchu ani uvnitr nevodivy (>20 M Ohm) gumovy
> magneticky pasek (tedy krome dvou plisku co drzely ten rysovacek).
> Zmagnetovat se mi jej magnetem z harddisku sice podarilo, ale neda
> se pouzit na lednicku, je moc slaby.

> Na to jak byl ten „knoflik“ veliky teda nic moc, cekal jsem v tom
> [...]

Uz si te uplne predstavuju v barvach, jak to radostne neses domu, ze
si to rozeberes na soucastky :-)

To je RFID cip s antenkou. Najdi si nejake informace o RFID.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz