jaky je princip protizlodejskych knofliku v obchodech?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 18 10:04:34 CET 2006

Dobry den,

Zapomneli nam v obchodaku u pokladny oddelat  takovy ten privesek, poplach
to kupodivu nevzbudilo :-D , ale doma jsem mel co delat abych ho oddelal. I
sverak mel co delat, aby ten plastovy nesmysl rozlousknul, no a kdyz se
konecne povedlo, vevnitr byl jen nezmagnetovany, na povrchu ani uvnitr
nevodivy (>20 M Ohm) gumovy magneticky pasek (tedy krome dvou plisku co
drzely ten rysovacek). Zmagnetovat se mi jej magnetem z harddisku sice
podarilo, ale neda se pouzit na lednicku, je moc slaby.

Na to jak byl ten "knoflik" veliky teda nic moc, cekal jsem v tom nejakou
elektroniku a wono nic.

Abych se priznal, nejak si nedovedu predstavit princip, na kterem by toto
melo fungovat, muzete nekdo aspon naznacit? Pasek mel rozmery (odhadem, uz
je v popelnici) 1x5x30 mm.

Dekuji, JL.