OT: platnost postovnich znamek

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Leden 18 09:06:17 CET 2006

To je zaujimave, ze to niekto nevie.

My sme sa to ucili na zakladnej skole niekedy v 5. triede v ramci
slovenciny, ked sme sa ucili aj spravne pisat adresu, v liste dat
hlavicku, na koniec pozdrav Praci cest! alebo Svetu mier! a podpis. Ale
mozno nam to spomenuli len preto, lebo sa prave vtedy menila cena za
list z 0.60 na 1.00 Kcs. Pamatam si to, lebo nejaky uchylny spoluziak
hodil moj korespondencny listok (ktory ak sa nemylim mal ako jediny
maloobchodny tovar cenu ktora koncila 5 haliermi, co bola sice
existujuca ale dost vzacna minca) co sme cvicne vypisovali, do schranky,
a kedze mal fiktivneho adresata avsak ako odosielatela moje meno a
adresu skoly, skoncilo to pre mna pruserom...

A mam pocit, ze ten princip dorucenia nespravne ofrankovanej zasielky s
podmienkou doplatenia fungoval uz aj vtedy. Ale pokojne ma opravte; bol
som vtedy este skolak.

wek