OT: platnost postovnich znamek

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Leden 18 07:35:17 CET 2006

	Me se teda stalo, ale uz je to asi tri roky, ze mi prisel
nedostatecně ofrankovanej dopis a normalne mi ho hodili do schranky a k nemu
byla prilipnuta cedulka, ze  byl nedostatecně ofrankovanej a ze mam doplatit
postovne plus pokutu, coz dohromady byla nějaka smesna castka kolem 10 - 20
Kc. Takze jsem s tim papirkem zasel na postu a zaplatil, kdybych to hodil do
kose, asi by to nikdo neresil. Asi to zalezi i na pristupu konkretni posty.

	Taky uz se mi parkrat stalo, ze jsem nechtene poslal nedostatecne
ofrankovany dopis. Stalo se to tak ze manzelka vyprodukovala nejake faktury,
ja jich dal vic do jedne obalky, asi 4x A4, nalepil na to znamku 7,50 a
hodil do schranky. Jednou jsem s podobne nafouklym dopism znamku nemel,
taxem s tim sel na prepazku, urednice to hodila na vahu a chtela asi 9 Kc,
par tech predchozich muselo byt take tezsich. Schvalne jsme se ptal adresat,
jestli s tim nemeli problemy a nikdo si nestezoval.
	Takze az tak detailne to posta nekotroluje, kdyz je viditelne patna
znamka tak pokuta, ale aby to prevazovali... Mozna, kdyby to byl evidentně
prerostlej dopis.

	Coz neminim jako navod, jak "usetrit" na postovnem. Muj nazor na
tzv. svobodu je ten, ze Posta ma nejake ceniky a podminky za kterych
dorucuje. Pokud s nimi souhlasim, tak budu jejich sluzby vyuzivat, pokud
nesouhlasim, tak ne. Jako prijemce by snad slo zrusit postovni schranku a
dohodnout se na poste, aby vsechnu postu pro me rovnou hazeli do
skartovacky.
	Pokud ma nekdo pocit, ze Posta MA POVINNOST mu dorucit veskerou
postu a NEMA PRAVO po nem chtit  nejakou pokutu, kdyz nektera strana porusi
jeji podminky, tak jde o podobnou socialni uchylku jako komunismus nebo
nacismus. Myslim, ze tito lide se dost casto sami oznacuji jako liberálove a
jejich guru je tusim jisty pan Sevcik.
	Sorry, nejak jsem se rozjel :-(

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov